του Ηλία Τραμπάκουλου
Το άκουσα και δεν πίστευα στα αυτιά μου. Όλοι οι μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Θήβας, στο Λουτουφί, έμειναν στην ίδια τάξη επειδή δεν παρακολούθησαν τις ώρες διδασκαλίας που ορίζει ο νόμος για κάθε διδακτικό αντικείμενο. Η απόφαση είναι του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας και ο λόγος είναι ότι το Υπουργείο δεν τοποθέτησε τους απαιτούμενους εκπαιδευτικούς προκειμένου να λειτουργήσουν τα τμήματα και να αναπτυχθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα, όπως ορίζει ο νόμος. Θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου στους εκπ/κούς του ΕΕΕΕΚ Θήβας που τόλμησαν και εφάρμοσαν το νόμο και να θέσουν την Πολιτεία προ των ευθυνών της και των συνταγματικών της υποχρεώσεων. Φυσικά, το ζητούμενο δεν είναι η κίνηση των εκπ/κών αλλά η αδιαφορία του υπουργείου για μια κατηγορία μαθητών με ιδιαίτερα προβλήματα.
Αν και το 1 από τα 4 Ε (ΕΕΕΕΚ) σημαίνει Εργαστήριο ποτέ δε διορίστηκε κανείς με την ειδικότητα που χρειάζονταν για να λειτουργήσουν τα τρία εργαστήρια (κηπουρική, ζαχαροπλαστική, χειροτεχνία). Παρά τις επανειλημμένες αιτιάσεις του σχολείου για πρόσληψη εκπ/κών δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση.
Μιας και η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη λέξη στους εκπαιδευτικούς κύκλους είναι η λέξη "αξιολόγηση" θα ήθελα να ξέρω αν θα αξιολογηθεί το Υπουργείο, ο γενικός γραμματέας ειδικής αγωγής αλλά και οι υπεύθυνοι εκπαίδευσης του νομού και της περιφέρειας. Φρόντισαν για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου; Πώς αντέδρασαν όταν διαπίστωσαν ότι το Υπουργείο κώφευε; Μήπως η αξιολόγηση αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς;
Καλός ο εορτασμός της παγκόσμιας ημέρας των ατόμων με αναπηρίες από τους Συλλόγους γονέων αλλά καλύτερος ο αγώνας για καλύτερη εκπαίδευση των παιδιών. Και, μέχρι σήμερα, δεν είδα καμιά αντίδραση ή καταγγελία από κανέναν σύλλογο γονέων. Δυστυχώς, ο Καιάδας λειτουργεί και στις μέρες μας και παρασύρει στα ορμητικά του νερά αυτούς για τους οποίους το Σύνταγμα προβλέπει ιδιαίτερη ευαισθησία και προστασία. Εύγε! Και του χρόνου!
Το άκουσα και δεν πίστευα στα αυτιά μου. Όλοι οι μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Θήβας, στο Λουτουφί, έμειναν στην ίδια τάξη επειδή δεν παρακολούθησαν τις ώρες διδασκαλίας που ορίζει ο νόμος για κάθε διδακτικό αντικείμενο. Η απόφαση είναι του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας και ο λόγος είναι ότι το Υπουργείο δεν τοποθέτησε τους απαιτούμενους εκπαιδευτικούς προκειμένου να λειτουργήσουν τα τμήματα και να αναπτυχθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα, όπως ορίζει ο νόμος. Θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου στους εκπ/κούς του ΕΕΕΕΚ Θήβας που τόλμησαν και εφάρμοσαν το νόμο και να θέσουν την Πολιτεία προ των ευθυνών της και των συνταγματικών της υποχρεώσεων. Φυσικά, το ζητούμενο δεν είναι η κίνηση των εκπ/κών αλλά η αδιαφορία του υπουργείου για μια κατηγορία μαθητών με ιδιαίτερα προβλήματα.
Αν και το 1 από τα 4 Ε (ΕΕΕΕΚ) σημαίνει Εργαστήριο ποτέ δε διορίστηκε κανείς με την ειδικότητα που χρειάζονταν για να λειτουργήσουν τα τρία εργαστήρια (κηπουρική, ζαχαροπλαστική, χειροτεχνία). Παρά τις επανειλημμένες αιτιάσεις του σχολείου για πρόσληψη εκπ/κών δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση.
Μιας και η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη λέξη στους εκπαιδευτικούς κύκλους είναι η λέξη "αξιολόγηση" θα ήθελα να ξέρω αν θα αξιολογηθεί το Υπουργείο, ο γενικός γραμματέας ειδικής αγωγής αλλά και οι υπεύθυνοι εκπαίδευσης του νομού και της περιφέρειας. Φρόντισαν για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου; Πώς αντέδρασαν όταν διαπίστωσαν ότι το Υπουργείο κώφευε; Μήπως η αξιολόγηση αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς;
Καλός ο εορτασμός της παγκόσμιας ημέρας των ατόμων με αναπηρίες από τους Συλλόγους γονέων αλλά καλύτερος ο αγώνας για καλύτερη εκπαίδευση των παιδιών. Και, μέχρι σήμερα, δεν είδα καμιά αντίδραση ή καταγγελία από κανέναν σύλλογο γονέων. Δυστυχώς, ο Καιάδας λειτουργεί και στις μέρες μας και παρασύρει στα ορμητικά του νερά αυτούς για τους οποίους το Σύνταγμα προβλέπει ιδιαίτερη ευαισθησία και προστασία. Εύγε! Και του χρόνου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου