Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

Γιατί δεν πληρώνουμε διόδια;


Γιατί πληρώνουμε υπερβολικά υψηλά τέλη κυκλοφορίας για άθλιους δρόμους, πόσες φορές θα ξαναπληρώσουμε;
Γιατί έχουμε ήδη πληρώσει πολλές φορές για τις απαλλοτρίωσεις και την κατασκευή του Εθνικού Οδικού Δικτύου
Γιατί η ΠΑΘΕ μέχρι το Σχηματάρι κατασκευάσθηκε απο δικά μας χρήματα και τα διόδια που εισπράττονται προορίζονται για την Ιόνια Οδό.
Γιατί ο δρόμος μέχρι τον Αγ. Κων/νο δεν έχει καν ολοκληρωθεί.
Γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί σύγχρονοι, ασφαλείς, φωτισμένοι παράδρομοι, που να αντέχουν την αυξημένη κίνηση φορτηγών.
Γιατί δεν είναι σύμφωνο με τη σύμβαση να εισπράτουν διόδια ανεξάρτητα απο την χιλιομετρική απόσταση που διανύουμε
Γιατί το ΠΑΣΟΚ είχε ψηφίσει μαζί με τη ΝΔ τις συμβάσεις που διαρκούν ως το 2037 και τώρα δεν προτίθεται να τις καταργήσει αλλά να μειώσει κατά ένα ποσοστό τα έσοδα του Δημοσίου
Γιατί οι διαγωνισμοί ήταν πλειοδοτικοί και αν γίνει μείωση των εσόδων του Δημοσίου, οι συμβάσεις είναι στον αέρα
Γιατί οι νέοι σταθμοί τοποθετούνται χωρίς την επίβλεψη του δημοσίου και χωρίς περιβαλλοντικές μελέτες
Γιατί οι νέοι σταθμοί συνεπάγονται όχι μόνο επιβάρυνση της τσέπης αλλά και του περιβάλλοντος και της κυκλοφορίας
Γιατί η παραχώρηση της είσπραξης διοδίων δεν συνεπάγεται υποχρέωση του πολίτη να πληρώνει σε ένα ιδιώτη για να περάσει απο το δρόμο
Γιατί η εταιρεία προκειμένου να εισπράξει τα διόδια απο τους πολίτες που περνούν χωρίς να πληρώνουν θα πρέπει ακολουθήσει μια διαδικασία που είναι αντισυνταγματική
Γιατί η εταιρεία θα το σκεφτεί να διακινδυνεύσει μια δίκη απέναντι σε χιλιάδες πολίτες που εαν δικαιωθούν τότε αυτόματα καταργούνται τα διόδια στην πράξη
Γιατί ο υφυπουργός Μαγκριώτης δήλωσε ότι για όσα δεν πληρώσουμε η εταιρεία θα τα διεκδικήσει απο το δημόσιο
Γιατί πρέπει να κάνουμε ασύμφορες τις συμβάσεις και για τις εταιρείες και για το δημόσιο
Γιατί ολοένα και περισσότεροι συμπολίτες μας, ζητούν να περάσουν και ανοίγουν τις μπάρες με τα χέρια, αρνούμενοι να συνεργαστούν και να δώσουν οποιοδήποτε στοιχείο τους
Γιατί εδώ και δύο μήνες γίνονται διαρκείς κινητοποιήσεις κατοίκων
Γιατί αύριο 12 Δήμοι και Κοινότητες ανοίγουν τα διόδια στις Αφίδνες
Γιατί αύριο επιτροπές κατοίκων ανοίγουν διόδια σε όλη τη χώρα : Ρίο, Πάτρα, Κόρινθος, Ελευσίνα, Αφίδνες, Θήβα, Μάλγαρα, Τραγάνα, Πιερία, Θεσ/νικη
Γιατί εδώ και δύο χρόνια, απο την ημέρα που υπογράφηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης, τα διόδια αυξήθηκαν κατά 325% και τοποθετήθηκαν 17 νέοι σταθμοί στη διαδρομή Αθήνα-Θεσ/νικη.
Γιατί η σύμβαση τους δίνει το δικαίωμα να τοποθετήσουν όσα πλευρικά διόδια θέλουν και να διπλασιάσουν το αντίτιμο το 2010 και το 2011.

Γιατί αν δεν αντιδράσουμε θα το κάνουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: