Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

ΟΕΒΕ Θήβας :Συνάντηση της ΓΣΕΒΕ με την διοίκηση του ΟΑΕΕ

Η συνάντηση έγινε με αφορμή την αποστολή από το Ταμείο,  σε ασφαλισμένους με ληξιπρόθεσμες οφειλές, εγγράφων, στα οποία διαλαμβάνονται αναλυτικά οι οφειλές, με την απειλή ότι η μη εξόφληση τους συνεπάγεται και λήψη αναγκαστικών μέτρων.



Δεν υπάρχουν σχόλια: