Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

ΣΥΡΙΖΑ Θήβας, ανακοινώσεις



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Θήβας ενόψει της Πανελλαδικής Συνδιάσκεψης που θα πραγματοποιήσει η παράταξη, οργανώνει την Τετάρτη 21/11/2012 ώρα 7.00 μ.μ. στο Συνεδριακό Κέντρο της πόλης ανοιχτή συγκέντρωση για  συζήτηση επί του σχεδίου της  Διακήρυξης με θέμα: «Τι είναι και τι θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ».
Καλούνται τα μέλη και οι φίλοι να παρευρεθούν και να συμβάλουν με τον προβληματισμό τους στην ολοκλήρωση της προσπάθειας που έχει ξεκινήσει για σύσταση ενιαίου κόμματος. 

                                                                Η Συντονιστική Επιτροπή




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ΘΗΒΑΣ
Ο οδοστρωτήρας που κυκλοφορεί στη χώρα μας με τα ονόματα τρόικα εσωτερικού και εξωτερικού, μνημόνια,  μεσοπρόθεσμα κτλ δεν αφήνει τίποτα όρθιο στο διάβα του.
Τελευταίο του «επίτευγμα» η βίαιη έξοδος από την υπηρεσία υπαλλήλων των ΟΤΑ, κατ’ εντολήν  των πιστωτών και με διάφορα προσχήματα και τερτίπια της ντόπιας ορντινάτσας τους.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Θήβας στέκεται αταλάντευτα στο πλευρό των εργαζομένων των ΟΤΑ που παλεύουν να προστατεύσουν, το τελευταίο- ίσως- οχυρό για χιλιάδες πολίτες. Το δικαίωμα στην εργασία, στην επιβίωση και στην αξιοπρέπεια.

                                                                                                                      ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ΘΗΒΑΣ   


Δεν υπάρχουν σχόλια: