ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Θήβας ενόψει της
Πανελλαδικής Συνδιάσκεψης που θα πραγματοποιήσει η παράταξη, οργανώνει την Τετάρτη 21/11/2012 ώρα 7.00 μ.μ. στο
Συνεδριακό Κέντρο της πόλης ανοιχτή συγκέντρωση για συζήτηση επί του σχεδίου της Διακήρυξης με θέμα: «Τι είναι και τι θέλει ο
ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ».
Καλούνται τα μέλη και οι
φίλοι να παρευρεθούν και να συμβάλουν με τον προβληματισμό τους στην ολοκλήρωση
της προσπάθειας που έχει ξεκινήσει για σύσταση ενιαίου κόμματος.
Η Συντονιστική Επιτροπή
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
ΘΗΒΑΣ
Ο οδοστρωτήρας που κυκλοφορεί στη χώρα μας με τα ονόματα
τρόικα εσωτερικού και εξωτερικού, μνημόνια,
μεσοπρόθεσμα κτλ δεν αφήνει τίποτα όρθιο στο διάβα του.
Τελευταίο του «επίτευγμα» η βίαιη έξοδος από την υπηρεσία υπαλλήλων
των ΟΤΑ, κατ’ εντολήν των πιστωτών και
με διάφορα προσχήματα και τερτίπια της ντόπιας ορντινάτσας τους.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Θήβας στέκεται αταλάντευτα στο πλευρό των
εργαζομένων των ΟΤΑ που παλεύουν να προστατεύσουν, το τελευταίο- ίσως- οχυρό
για χιλιάδες πολίτες. Το δικαίωμα στην εργασία, στην επιβίωση και στην
αξιοπρέπεια.
ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ΘΗΒΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου