Φώτης Κουβέλης (26/04/2012): Όχι σε συνεργασία με ΝΔ -ΠΑΣΟΚ
2 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Τι να πρωτοθαυμάσουμε από την συνέπεια της ΔΗΜΑΡ! Που καταψήφισαν το μνημόνιο στη Βουλή και μετά έβαζαν ως απαράβατο όρο να μην ακυρωθεί; Που δεν συμμετείχαν σε κυβέρνηση με Σαμαρά Βενιζέλο όταν δεν έβγαινε κυβέρνηση και θα ήταν από ισχυρή θέση, μας οδήγησαν σε εκλογές και τώρα συμμετέχουν ενώ η ΝΔ έχει 30 % και μαζί με το ΠΑΣΟΚ 163 έδρες΄; Ή που ονομάζονται δημοκρατική αριστερά και έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους για να γίνει κυβέρνηση της δεξιάς. Μάλλον σε συγχώνευση πηγαίνουν μαζί με ότι έμεινε από το ΠΑΣΟΚ.
Σωστά πριν τις εκλογές της 6η του Μάη, αυτό φαίνεται στο βίντεο. Όμως μετά τις εκλογές της 6ης Μάη, πως προέκυψε η αθώωση των κύριων ενόχων ΝΔ – ΠΑΣΟΚ που αναφέρει ο κ. Κουβέλης;
2 σχόλια:
Τι να πρωτοθαυμάσουμε από την συνέπεια της ΔΗΜΑΡ! Που καταψήφισαν το μνημόνιο στη Βουλή και μετά έβαζαν ως απαράβατο όρο να μην ακυρωθεί; Που δεν συμμετείχαν σε κυβέρνηση με Σαμαρά Βενιζέλο όταν δεν έβγαινε κυβέρνηση και θα ήταν από ισχυρή θέση, μας οδήγησαν σε εκλογές και τώρα συμμετέχουν ενώ η ΝΔ έχει 30 % και μαζί με το ΠΑΣΟΚ 163 έδρες΄; Ή που ονομάζονται δημοκρατική αριστερά και έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους για να γίνει κυβέρνηση της δεξιάς. Μάλλον σε συγχώνευση πηγαίνουν μαζί με ότι έμεινε από το ΠΑΣΟΚ.
Σωστά πριν τις εκλογές της 6η του Μάη, αυτό φαίνεται στο βίντεο.
Όμως μετά τις εκλογές της 6ης Μάη, πως προέκυψε η αθώωση των κύριων ενόχων ΝΔ – ΠΑΣΟΚ που αναφέρει ο κ. Κουβέλης;
Δημοσίευση σχολίου