Επιστολή Δημάρχου Λεβαδέων σχετικά με τη διακοπή επιδότησης δημ. παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμ
2 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Μπουμπούκια, που ήσασταν όταν πετούσαν έξω τη Στερεά γιατί είχε "πετύχει" τη σύγκλιση [μάλλον ήταν και λίγο πιο πάνω: 104%], με τις άλλες ευρωπαϊκές περιφέρειες; Αααα, τώρα θυμήθηκα. Εσύ Παπαγγελή ήσουν μόνο δήμαρχος στη Χαιρώνεια και μόνον πρόεδρος στην ΤΕΔΚ. Ο Περγαντάς ήταν μόνο Νομάρχης κι ο Καράντζαλης λίγο απ' όλα επ' αμοιβή κι όλο το τσούρμο σας είχε από μια τουλάχιστον αμειβόμενη θέση, για να εξασφαλίσει αυτά ακριβώς τα στοιχειώδη για τους πιο ανήμπορους Βοιωτούς. Έτσι δεν είναι; Με τέτοια όμως πλαστά νούμερα και με δανεικά [πάντα με το αζημίωτο] "φτιάξατε" την "ευημερία" μας. Και τώρα που γυρίζουν όλα μπούμερανγκ στα κεφάλια μας, [όσα κάνατε κι όσα παραλείψατε], βγάζετε κωλόχαρτα ανακοινώσεις, έτοιμες από καιρό για την περίσταση. Αφήστε λοιπόν τα περί εκπλήξεων και τις άλλες μπαρούφες. Ήταν όλα αναμενόμενα και το ξέρατε, όπως κι άλλα που έρχονται. Οι πραγματικές όμως εκπλήξεις βρίσκονται μπροστά σας και τότε θα μείνετε άφωνοι ... Αίσχος! Πάρε την ανακοίνωση πίσω. Δεν έχουμε μία και δεν μπορούμε να δώσουμε τίποτα για τους παιδικούς... Τα συνήθη υποζύγια δεν αντέχουν και δεν συναινούν πλέον .. Κόψε το λαιμό σου να βρεις λεφτά για να λειτουργήσουν. Αλλιώς ...
2 σχόλια:
Μπουμπούκια, που ήσασταν όταν πετούσαν έξω τη Στερεά γιατί είχε "πετύχει" τη σύγκλιση [μάλλον ήταν και λίγο πιο πάνω: 104%], με τις άλλες ευρωπαϊκές περιφέρειες;
Αααα, τώρα θυμήθηκα.
Εσύ Παπαγγελή ήσουν μόνο δήμαρχος στη Χαιρώνεια και μόνον πρόεδρος στην ΤΕΔΚ.
Ο Περγαντάς ήταν μόνο Νομάρχης
κι ο Καράντζαλης λίγο απ' όλα επ' αμοιβή
κι όλο το τσούρμο σας είχε από μια τουλάχιστον αμειβόμενη θέση, για να εξασφαλίσει αυτά ακριβώς τα στοιχειώδη για τους πιο ανήμπορους Βοιωτούς.
Έτσι δεν είναι;
Με τέτοια όμως πλαστά νούμερα και με δανεικά [πάντα με το αζημίωτο] "φτιάξατε" την "ευημερία" μας.
Και τώρα που γυρίζουν όλα μπούμερανγκ στα κεφάλια μας, [όσα κάνατε κι όσα παραλείψατε], βγάζετε κωλόχαρτα ανακοινώσεις, έτοιμες από καιρό για την περίσταση.
Αφήστε λοιπόν τα περί εκπλήξεων και τις άλλες μπαρούφες. Ήταν όλα αναμενόμενα και το ξέρατε, όπως κι άλλα που έρχονται.
Οι πραγματικές όμως εκπλήξεις βρίσκονται μπροστά σας και τότε θα μείνετε άφωνοι ...
Αίσχος! Πάρε την ανακοίνωση πίσω. Δεν έχουμε μία και δεν μπορούμε να δώσουμε τίποτα για τους παιδικούς...
Τα συνήθη υποζύγια δεν αντέχουν και δεν συναινούν πλέον ..
Κόψε το λαιμό σου να βρεις λεφτά για να λειτουργήσουν.
Αλλιώς ...
Η "ευημερία" μας ήταν όντως πλαστή.
Η δική τους όμως, [όσων αναφέρονται και όσων παραλείπονται απ' το κόλπο] είναι πραγματική.
Δημοσίευση σχολίου