Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Ευχάριστη θέση


Η νέα Κυβέρνηση βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ενημερώσει τους Έλληνες πολίτες, 
που έβγαλαν τα λεφτά τους από τις τράπεζες, 
για να μην τους τα πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ, 
ότι θα μπορούν από αύριο να τα καταθέτουν κανονικά στις εφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: