Βοιωτικά
Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012
Ευχάριστη θέση
Η νέα Κυβέρνηση βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ενημερώσει τους Έλληνες πολίτες,
που έβγαλαν τα λεφτά τους από τις τράπεζες,
για να μην τους τα πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ,
ότι θα μπορούν από αύριο να τα καταθέτουν κανονικά στις εφορίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου