Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Μήνυμα της Κωνσταντίνας Κούνεβα για την εκλογή της στο ευρωκοινοβούλιο


"Ευχαριστώ όλους όσοι πίστεψαν στην υποψηφιότητά μου με το
ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ και με στήριξαν στην προσπάθειά να
συνεχίζω τον αγώνα μου σε ένα άλλο επίπεδο, από το οποίο θα μπορώ να
βοηθήσω περισσότερο κόσμο! Έχω συγκινηθεί βαθιά! Είναι άλλο πράγμα
να υποψιάζεσαι ότι σε αγαπάνε, ότι σε έχουν ανάγκη κι ότι πιστεύουν ότι
μπορείς να προσφέρεις, κι άλλο να το διαπιστώνεις. Και με βοηθήσατε να
το διαπιστώσω με τον καλύτερο τρόπο, με την αγάπη και την εμπιστοσύνη
σας. Κάνατε το αδύνατο δυνατό!
Νομίζω ότι εσείς που με υποστηρίξατε από την πρώτη στιγμή κι εγώ
δώσαμε πάλι ένα καλό παράδειγμα σε όλη την κοινωνία, κάνοντας μια
προεκλογική καμπάνια χωρίς να ξοδέψουμε ούτε ένα ευρώ!
Ελπίζω να σας έχω δίπλα μου σε όλη τη θητεία μου στο ευρωπαϊκό
κοινοβούλιο. Εσείς μπορείτε να είστε τα μάτια μου και τ’ αυτιά μου στον
πραγματικό κόσμο της δουλειάς και της επιβίωσης, κι εγώ, μαζί με τους
άλλους ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και της ευρωπαϊκής Αριστεράς,
οφείλουμε να γίνουμε η φωνή σας στον αστραφτερό, περίπλοκο, αλλά και
ψυχρό κόσμο του ευρωκοινοβουλίου.
Μακάρι αυτη η αγάπη που δημιουργήθηκε και εκδηλώθηκε αυτές τις
μέρες να απλώνεται και να δυναμώνει όλο και περισσότερο την κοινωνία
μας!"
Κωνσταντίνα Κούνεβα
- See more at: http://left.gr/news/minyma-tis-konstantinas-koyneva-gia-tin-eklogi-tis-sto-eyrokoinovoylio#sthash.NkzOre7z.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: