Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Aνοιχτή Επιστολή προς τους δημότες από την πρόεδρο του Δ.Σ. Αλιάρτου-Θεσπιέων, Βενετία Κατσιφή


Προς τους δημότες του Δήμου Αλιάρτου Θεσπιέων Αλίαρτος 20 Μαΐου 2014

Αγαπητοί συμπολίτες,

Βαδίζοντας ήδη προς το τέλος της προσωπικής μου θητείας στο Δήμο μας αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω προς εσάς τις ευχαριστίες μου, αλλά και να προβώ σε απολογισμό του έργου που προσέφερα ως δημοτικός σύμβουλος.
Ευχαριστώ θερμά και για άλλη μια φορά όλους εσάς οι οποίοι με την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που είχατε δείξει στο πρόσωπό μου τον Νοέμβριο του 2010, μου δώσατε την πολύτιμη ευκαιρία να υπηρετήσω το Δήμο, να προσφέρω ανιδιοτελώς και στα μέτρα του ανθρώπινου δυνατού και να αποκτήσω εμπειρίες μοναδικές.
Η θητεία μου στο Δήμο ξεκίνησε στη θέση της προέδρου της ΔΗ.Κ.Ε.ΑΛ (πρώην ΔΕΠΟΑΝ), στη συνέχεια ανέλαβα πρόεδρος της Σχολ. Επιτροπής Α/θμιας Εκπ/σης και τέλος πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, θέση στην οποία συνεχίζω να υπηρετώ ως τις 31 Αυγούστου.
Μέσα σε ένα τραγικό πλαίσιο προϋποθέσεων και απαιτήσεων με τις οποίες έγινε η μετάβαση από τους Καποδιστριακούς στους Καλλικρατικούς Δήμους, όπως πιστεύω οι περισσότεροι γνωρίζετε και μέσα στην απάνθρωπη οικονομική και κοινωνικοπολιτιστική κρίση από την οποία δοκιμάζεται η χώρα μας την τελευταία τετραετία, κατορθώσαμε με τους συνεργάτες μου να γίνουμε υπόδειγμα λειτουργίας και να παρέχουμε στήριξη και στις αντίστοιχες υπηρεσίες των άλλων Δήμων.
Τον Απρίλιο του 2011 κ μετά από απερίγραπτη ταλαιπωρία στα γραφεία του ΙΚΑ Θήβας και Λιβαδειάς, πραγματοποιήθηκε η συγχώνευση των δύο πρώην Κοινωφελών Επιχειρήσεων σε μία, πληρώθηκαν μετά από αρκετούς μήνες αναμονής οι εργαζόμενοι σε αυτές, όπως και στο πρόγραμμα Βοήθεια στο σπίτι. Ταχτοποιήθηκαν οι εισφορές στο ΙΚΑ και έγιναν ρυθμίσεις στα πρόστιμα που είχαν επιβληθεί λόγω της επίσης πολύμηνης καθυστέρησης.
Στις 25 Ιουνίου ήδη είχαν κλείσει οι παλιές σχολικές επιτροπές στις εφορίες, στις τράπεζες και στο ταχ/κό ταμιευτήριο και είχαν ολοκληρωθεί οι απολογισμοί των 16 δημοτ. Σχολείων και Νηπιαγωγείων. Στις 26 Ιουνίου, καταληκτική ημερομηνία για τη λειτουργία του Νέου Δήμου, η ενιαία πλέον Σχολική Επιτροπή ήταν έτοιμη. Ήμασταν ο πρώτος Δήμος στο Νομό μας που τα κατάφερε. Ο οικονομικός της απολογισμός κατατέθηκε προς έγκριση στις αρχές Μαρτίου 2012. Ήμασταν και πάλι ο πρώτος Δήμος.
Ευχαριστώ θερμά όλους τους ακούραστους συνεργάτες μου με τους οποίους φτάσαμε στα αποτελέσματα αυτά. Ευχαριστώ επίσης ιδιαίτερα τον κ. Δήμαρχο, τους κ. Αντιδημάρχους και όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους, για την τιμή και τον σεβασμό που απέδωσαν στο πρόσωπό μου και στο θεσμό του Προέδρου που υπηρετούσα.
Αγαπητοί μου συμπολίτες, σας βεβαιώνω είμαι μόνιμη κάτοικος Αλιάρτου για 32 συνεχόμενα έτη, επενδύοντας στον τόπο μας σε πολλούς τομείς, αλλά κυρίως με την πολύτεκνη οικογένειά μου. Ήμουν και είμαι συνεπέστατη στα καθήκοντά μου ανεξάρτητα από τον τόπο εργασίας μου, και σε όλες τις θέσεις που προανέφερα ήμουν μη αμειβόμενη σύμφωνα με το νόμο, αλλά και γιατί προσωπικά πιστεύω ότι η συμμετοχή στα κοινά είναι δικαίωμα και υποχρέωση όλων των πολιτών και το πρώτο που πρέπει να μας διακρίνει είναι η ανιδιοτέλεια και η προσφορά για το κοινό καλό.
Σας ευχαριστώ θερμά και εγκάρδια για την τιμή που μου αποδώσατε και πάλι με την ψήφο σας στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές. Τα εκλογικά αποτελέσματα έχουν δευτερεύουσα σημασία.
Η έννοια και η υλοποίηση της προσφοράς για το κοινό καλό αναμφισβήτητα δεν περιορίζεται στους τοίχους του Δημαρχείου, αλλά και σε κανένα άλλο τείχος. Αυτό δίδασκα στους μαθητές μου για 29 χρόνια, αυτό πιστεύω και αυτό εφαρμόζω στη ζωή μου. Ήθελα και πάλεψα σαν εκπαιδευτικός αλλά και σαν μητέρα τα παιδιά μας να γίνονται δέντρα, όσο πιο ψηλά μπορούν, αλλά παράλληλα να γνωρίζουν ότι τα πιο ψηλά τα σημαδεύει πιο εύκολα ο κεραυνός.
Κι αυτό επίσης, κατά την άποψή μου δεν έχει σημασία. Σημασία έχουν οι ρίζες και το χώμα που στηρίζουν τα δέντρα που εμείς είμαστε, αλλά και αυτά που φέρνουμε στον κόσμο.

Σας ευχαριστώ
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Η Πρόεδρος του Δ.Σ. Αλιάρτου-Θεσπιέων
Βενετία Κατσιφή

Δεν υπάρχουν σχόλια: