Η Γεωργία Καραμπέλου ήδη από τη δεύτερη ατομική της έκθεση στη Λιβαδειά,
θέλησε να ανοίξει ένα διάλογομε τον τόπο, όπου γεννήθηκε. Θέλησε να επι-
στρέψει τις δημιουργίες της στην αφετηρία τους.Έτσι έστησε ξανά τον
καμβά της στον Παρνασσό, στη Δαύλεια και τη Λιβαδειά στον Τόπο της.
θέλησε να ανοίξει ένα διάλογομε τον τόπο, όπου γεννήθηκε. Θέλησε να επι-
στρέψει τις δημιουργίες της στην αφετηρία τους.Έτσι έστησε ξανά τον
καμβά της στον Παρνασσό, στη Δαύλεια και τη Λιβαδειά στον Τόπο της.
Ξανάγγιξε και χάιδεψε με το χέρι της ζωγράφου τώρα πια, τις στιγμές εκείνες
που την οδήγησαν στη δημιουργία, στο χρώμα και το σχήμα.
Γύρισε πίσω στην πορεία της αθωότηταςστην εσωτερική πατρίδα τής μνήμης.
στις μυρωδιές και τουςήχους που ζωντάνεψαν μέσα της τις «Φύσεις», που ελευθερώνει στο τελάρο της. Εκεί που αγαπημένες στιγμές κι αγαπημένες
εικόνες έγιναν οδηγός τηςαλάθητος. Άρχισε να ξετυλίγει το κουβάρι της μνήμης για να μάς οδηγήσει στον προσωπικό της χάρτη.
που την οδήγησαν στη δημιουργία, στο χρώμα και το σχήμα.
Γύρισε πίσω στην πορεία της αθωότηταςστην εσωτερική πατρίδα τής μνήμης.
στις μυρωδιές και τουςήχους που ζωντάνεψαν μέσα της τις «Φύσεις», που ελευθερώνει στο τελάρο της. Εκεί που αγαπημένες στιγμές κι αγαπημένες
εικόνες έγιναν οδηγός τηςαλάθητος. Άρχισε να ξετυλίγει το κουβάρι της μνήμης για να μάς οδηγήσει στον προσωπικό της χάρτη.
Μέσα από το χρώμα, που τόσο αγαπάει, μας έβαλε στα «Παιχνίδια» των
παιδικών της αναζητήσεων. Κατάφερε να χωρέσει στο ανεικονικό και το
αφηρημένοτη χαρά της εξερεύνησης και το συναίσθημα της εσωτερικής
απελευθέρωσης. Το παιδί που ήταν,το παιδί που ρούφηξε το φως και το
χρώμα του δάσους, που κοινώνησε τις μυστικές ευωδιές της γης, τις εξομολογείται
τώρα με το χρωστήρα και μας προτείνει «Διεξόδους» κι ορίζοντα, όταν η ανάσα
παιδικών της αναζητήσεων. Κατάφερε να χωρέσει στο ανεικονικό και το
αφηρημένοτη χαρά της εξερεύνησης και το συναίσθημα της εσωτερικής
απελευθέρωσης. Το παιδί που ήταν,το παιδί που ρούφηξε το φως και το
χρώμα του δάσους, που κοινώνησε τις μυστικές ευωδιές της γης, τις εξομολογείται
τώρα με το χρωστήρα και μας προτείνει «Διεξόδους» κι ορίζοντα, όταν η ανάσα
γίνεται δύσκολη . .. Στις «Γυμνές Μορφές» ξεδίπλωσε την ψυχή μέσα από
τη σάρκα… Εδώ το υλικό στοιχείο έγινε πηδάλιο ανακάλυψης εκείνου
του άλλου,του φευγαλέου, του άυλου,που αγαπά να κρύβεται.κι άλλοτε μας
ξεφεύγει πίσω από καμπύλες, βλέμματαμκαι πάντοτε χρώμα, και άλλοτε
πάλι μας επιτρέπει τοπλησίασμα, όταν γυμνωθούμε από το περιττό κι
τη σάρκα… Εδώ το υλικό στοιχείο έγινε πηδάλιο ανακάλυψης εκείνου
του άλλου,του φευγαλέου, του άυλου,που αγαπά να κρύβεται.κι άλλοτε μας
ξεφεύγει πίσω από καμπύλες, βλέμματαμκαι πάντοτε χρώμα, και άλλοτε
πάλι μας επιτρέπει τοπλησίασμα, όταν γυμνωθούμε από το περιττό κι
ψηλαφίσουμε την εσωτερική μας αλήθεια.
Με την Επιστροφή πρότεινε ένα μονοπάτι
για τον εσωτερικό κόσμο μας, μάς άνοιξε πόρτες και παράθυρα,
για να διαλέξουμε αυτό που θα μας φέρει πιο κοντά στην άχρονη μνήμη
για να διαλέξουμε αυτό που θα μας φέρει πιο κοντά στην άχρονη μνήμη
της παιδικής μας ενηλικίωσης.
Βασιλική Σταθάκη MA Museum Studies
Διάρκεια έκθεσης από 21 Οκτωβρίου έως 20 Νοεμβρίου 2011
Διάρκεια έκθεσης από 21 Οκτωβρίου έως 20 Νοεμβρίου 2011
Η Γεωργία Καραμπέλου γεννήθηκε στη Δαύλεια
Βοιωτίας, ενώ τα τελευταία χρόνια ζει στο Μαρούσι
και εργάζεται ως υπάλληλος στο Υπουργείο Οικονομικών.
Με τη ζωγραφική άρχισε να ασχολείται το Δεκέμβριο
του 2005 και έως σήμερα έχει συμμετάσχει τόσο σε
ομαδικές όσο και σε ατομικές εκθέσεις.
Τα έργα της έτυχαν θερμής υποδοχής από έναν ευρύ
- Ομαδική έκθεση Δημοτών Δήμου Αμαρουσίου (2006)
- Ομαδική έκθεση του Πολιτιστικού Τμήματος του
- Υπουργείου Οικονομικών (2008)
- Ατομική έκθεση στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου
- Αμαρουσίου (2009)
- Ατομική έκθεση στο Πολιτιστικό Κέντρο του
- Δήμου Λειβαδιάς (2011)
κύκλο φιλότεχνων και πολλά από αυτά βρίσκονται ήδη
σε ιδιωτικές συλλογές. Περισσότερα σχετικά με το καλ-
λιτεχνικό της έργο θα βρείτε στην ιστοσελίδα της,
Art Cafe Αστραδενή, Έρκυνας 5 Λιβαδειά, τηλ: 22611 00920
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου