Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Δίνουν και παίρνουν οι παρωδίες για το νέο βίντεο του ΠΑΣΟΚ

Δεν είναι λίγοι οι πολίτες που έσπευσαν να απαντήσουν στο παραπάνω προπαγανδιστικό βίντεο της κυβέρνησης με τίτλο «20 μήνες αγώνας» που αναρτήθηκε στο λογαριασμό του πρωθυπουργού στο YouTube, δημιουργώντας τις δικές τους παρωδίες. Παρακάτω παραθέτουμε ορισμένες από αυτές...
                                                     

                                                     

                                                      

Πηγή:TVXS

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θεούλη μου…

Αγαπητέ Θεέ ,αυτή την χρονια μου πήρες τον αγαπημένο μου τραγουδιστή Gary Moore , τον αγαπημένο μου ηθοποιό Θανάση Βέγγο , επίσης τον αγαπημένο μου Ν.Παπάζογλου…
Ξέχασα όμως να σου πω οτι αγαπημένος μου πολιτικός είναι ο Γιωργος Παπανδρεου… ΑΜΗΝ !
Α.Γ.
ΠΗΓΗ: http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/06/blog-post_9211.html

ilias cel micu είπε...

ΣΤ. ΨΥΧΑΡΗΣ: ΑΝΑΚΙΝΕΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ!

Είναι σχεδόν απίστευτο, αλλά αληθινό! Ο εκδότης του Κυριακάτικου Βήματος ΣΤ. ΨΥΧΑΡΗΣ, φτάνει στο σημείο, με αφορμή τον πρόσφατο ολιγόωρο αποκλεισμό του Κοινοβουλίου από ''αγανακτισμένους'', να ανακινεί ευθέως, ως ενδεχόμενο, τη λήψη έκτακτων μέτρων και την εκτροπη από τη συνταγματική τάξη!

Είχαμε πάρα πολύ καιρό να διαβάσουμε και να ακούσουμε μια φρασεολογία του τύπου ''υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορεί να προκληθεί τέτοια διασάλευση της τάξης που θα δικαιολογούσε έκτακτα μέτρα. Δηλαδή εκτροπή από τη συνταγματική τάξη''

Αν η φρασεολογία αυτή και οι προεκτάσεις που της δόθηκαν δεν συνιστούν μια προσωπική γραφικότητα, αλλά απηχούν σκέψεις και ευρύτερων κυρίαρχων κύκλων, τότε τα πράγματα είναι άκρως μελαγχολικά και επικίνδυνα!

Αυτά προς το παρόν!!!http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3595:-lr-&catid=81:kivernisi&Itemid=198