Καλείστε να προσέλθετε στη δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Παλαιού Δημοτικού Καταστήματος την 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010 ημέρα ΔΕΥΤΕΡΑ και ώρα 7:30μ.μ. για τη συζήτηση του θέματος που έχει προκύψει σχετικά με τη λειτουργία του Νοσοκομείου Θήβας.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΛ.ΜΑΜΜΗΣ
απο ΘΗΒΑ.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου