Δεδομενου οτι καταγράφεται ο αρισμός του αυτοκινήτου , μπορείτε να με πηροφορήσετε υπεύθυνα και προφανώς ενυπόγραφα εάν θα έχω επιπτώσεις μετά και τι είδους επιπτώσεις; Η υπεύθυνη ενημέρωση να γίνει και απο τον διαχειριστή.
Ανώνυμε,12:09 υπεύθυνα σου απαντάμε ότι οι επιπτώσεις είναι πίσα και πουπουλα για όσους αμάρτησαν λίγο, ανασκολοπισμός για τους καθέξιν εγκληματίσαντες.
Σοβαρά τώρα: Οι επιπτώσεις θα υπάρξουν εαν η εταιρεία αποφασίσει να κινηθεί δικαστικά εναντίον όλων όσων κατεγράφη ο αριθμός. Σε αυτή την περίπτωση- εαν δικαστούμε γιατί το αντεπιχείρημα είναι ότι τα διόδια ειναι παράνομα στο βαθμό που δεν έχει κατασκευαστεί ούτε ο δρόμος ούτε πλήρως και ασφαλώς οι παράδρομοι - θα κληθούμε να πληρώσουμε το αντίτιμο με το πρόστιμο που προβλέπεται. Ωστόσο σήμερα το πρωί στην ΝΕΤ, ο αρμόδιος υπουργός βεβαίωνε ότι η εταιρεία θα απαιτήσει τα διαφυγόντα κέρδη απο το ελληνικό δημόσιο- όπως της δίνει το δικαίωμα η σύμβαση- και ισχυριζόταν ότι γιαυτό παίρνουν τους αριθμούς των οχημάτων. Ο κ.Υπουργός βέβαια το επικαλούνταν ως επιχείρημα ότι με τον τρόπο αυτό βλάπτουμε το δημόσιο και όχι την εταιρεία, αλλά έστω και έτσι αν πάθεις κάτι χειρότερο μπορείς να στραφείς εναντίον του Υπουργού που είναι και ο πλέον αρμόδιος, ενυπόγραφος και επίσημος.
θα μου επιτρέψετε να θεωρήσω αυτό τον τρόπο άστοχο και χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Επίσης στο βίντεο δεν μου αρέσει ο τρόπος που αντιμετωπίζουν τους υπαλλήλους των διοδίων και ο τόνος της φωνής των επιβατών δείχνει θράσος ... ενώ στην αρχή το επιχείρημα ήταν ότι δεν υπάρχουν στηθαία κτλ .., μετά από την Θήβα που αυτά υπάρχουν πάλι δεν πληρώνουν. τι κρύβεται πίσω από αυτά τα κινήματα που πριν την νέα οδό δεν υπήρχαν... σαν οδηγοί πρέπει να ζητάμε με ουσιαστικό τρόπο κάλους δρόμους και να μην γινόμαστε γραφικοί
Επίσης την σύμβαση η εταιρεία δεν την υπέγραψε μόνης από την άλλη μεριά ήταν το ΥΠΕΧΩΔΕ της εποχής, αυτοί θέλουν κράξιμο και όχι οι υπάλληλοι . Στο ΥΠΕΧΩΔΕ λοιπόν ….
5 σχόλια:
Δεδομενου οτι καταγράφεται ο αρισμός του αυτοκινήτου , μπορείτε να με πηροφορήσετε υπεύθυνα και προφανώς ενυπόγραφα εάν θα έχω επιπτώσεις μετά και τι είδους επιπτώσεις;
Η υπεύθυνη ενημέρωση να γίνει και απο τον διαχειριστή.
Den masame, DEN plhronoume!
Hdh plhronoume fouskomena Telh Kukloforias!
Ανώνυμε,12:09 υπεύθυνα σου απαντάμε ότι οι επιπτώσεις είναι πίσα και πουπουλα για όσους αμάρτησαν λίγο, ανασκολοπισμός για τους καθέξιν εγκληματίσαντες.
Σοβαρά τώρα: Οι επιπτώσεις θα υπάρξουν εαν η εταιρεία αποφασίσει να κινηθεί δικαστικά εναντίον όλων όσων κατεγράφη ο αριθμός.
Σε αυτή την περίπτωση- εαν δικαστούμε γιατί το αντεπιχείρημα είναι ότι τα διόδια ειναι παράνομα στο βαθμό που δεν έχει κατασκευαστεί ούτε ο δρόμος ούτε πλήρως και ασφαλώς οι παράδρομοι - θα κληθούμε να πληρώσουμε το αντίτιμο με το πρόστιμο που προβλέπεται.
Ωστόσο σήμερα το πρωί στην ΝΕΤ, ο αρμόδιος υπουργός βεβαίωνε ότι η εταιρεία θα απαιτήσει τα διαφυγόντα κέρδη απο το ελληνικό δημόσιο- όπως της δίνει το δικαίωμα η σύμβαση- και ισχυριζόταν ότι γιαυτό παίρνουν τους αριθμούς των οχημάτων.
Ο κ.Υπουργός βέβαια το επικαλούνταν ως επιχείρημα ότι με τον τρόπο αυτό βλάπτουμε το δημόσιο και όχι την εταιρεία, αλλά έστω και έτσι αν πάθεις κάτι χειρότερο μπορείς να στραφείς εναντίον του Υπουργού που είναι και ο πλέον αρμόδιος, ενυπόγραφος και επίσημος.
θα μου επιτρέψετε να θεωρήσω αυτό τον τρόπο άστοχο και χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Επίσης στο βίντεο δεν μου αρέσει ο τρόπος που αντιμετωπίζουν τους υπαλλήλους των διοδίων και ο τόνος της φωνής των επιβατών δείχνει θράσος ...
ενώ στην αρχή το επιχείρημα ήταν ότι δεν υπάρχουν στηθαία κτλ .., μετά από την Θήβα που αυτά υπάρχουν πάλι δεν πληρώνουν.
τι κρύβεται πίσω από αυτά τα κινήματα που πριν την νέα οδό δεν υπήρχαν...
σαν οδηγοί πρέπει να ζητάμε με ουσιαστικό τρόπο κάλους δρόμους και να μην γινόμαστε γραφικοί
Επίσης την σύμβαση η εταιρεία δεν την υπέγραψε μόνης από την άλλη μεριά ήταν το ΥΠΕΧΩΔΕ της εποχής, αυτοί θέλουν κράξιμο και όχι οι υπάλληλοι .
Στο ΥΠΕΧΩΔΕ λοιπόν ….
Δημοσίευση σχολίου