Συνεχιζόμενη ταλαιπωρία για όσους κινούνται στην Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας, που εδώ και μήνες γίνονται "έργα".
Ειδικότερα, με βάση τις ανακοινώσεις τους, τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη είναι :
* Υλίκη (χλμ. 70- 85): Δύο παρακάμψεις, από Ριτσώνα ως Υπατο και από Υπατο ως Θήβα για την κατασκευή παρακαμπτηρίου προς Αθήνα. Οι λωρίδες κυκλοφορίας μειώνονται από τρεις σε δύο και το έργο θα ολοκληρωθεί μέσα στον Αύγουστο.
* Υλίκη (χλμ. 88): Παράκαμψη για την κατασκευή διοδίων στο ύψος της Θήβας.
* Υλίκη (χλμ.95- 100): Κατασκευή καινούργιου δρόμου, που θα περικόπτει τις στροφές στο εν λόγω σημείο. Το έργο θα έχει ολοκληρωθεί ως τον Οκτώβριο, αν και ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να παραδοθεί τον Ιούλιο του 2010, δηλαδή θα δοθεί στην κυκλοφορία εννέα μήνες νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση του παραχωρησιούχου (ΓΕΚ- ΤΕΡΝΑ).
* Υλίκη (χλμ.100- 110): Ανακατασκευή του υφιστάμενου διαζώματος τύπου Νew Jersey, με αποτέλεσμα να έχουν αποκλειστεί οι αριστερές λωρίδες κυκλοφορίας και των δύο ρευμάτων. Το έργο θα έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος Αυγούστου.
Σχόλιο:
Σε μεγάλα τμήματα της Ε.Ο. δεν διακρίνεται κανένα απολύτως έργο που να δικαιολογεί τον αποκλεισμό της μιας λωρίδας. Προφανώς δεν βιάζονται καθόλου και ενδέχομένως κανείς δεν νοιάζεται για τις ανυπόφορες κυκλοφοριακές συνθήκες
Και όλη αυτή την ταλαιπωρία, την πληρώνουμε χρυσάφι! Εκτός απο τα ήδη υπάρχοντα διόδια στις Αφίδνες, το Σχηματάρι και τα Οινόφυτα και παρά τις αντιδράσεις των κατοίκων θα προστεθούν άμεσα οι δύο νέοι σταθμοί στη Μαλακάσα και τον Αυλώνα, ενώ σταδιακά ώς τον Αύγουστο του 2010 θα τεθούν σε λειτουργία άλλοι δύο στις περιοχές Βαρυμπόμπη και Αγιος Στέφανος. Οι σταθμοί θα είναι «πλευρικοί» και θα λειτουργούν κοντά στους ανισόπεδους κόμβους του παράπλευρου οδικού δικτύου, που χρησιμοποιούν κάτοικοι αλλά κυρίως οδηγοί φορτηγών και άλλων μεγάλων οχημάτων για να αποφεύγουν την πληρωμή διοδίων, κάτι που δεν ανέχεται η ιδιωτική εταιρεία που διαχειρίζεται το δρόμο. 100.000 οδηγοί που μετακινούνται καθημερινά, θα είναι τα μεγαλύτερα θύματα των νέων διοδίων.
Και μας βασανίζουν και τους πληρώνουμε.
3 σχόλια:
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει ταλαιπωρία. Βλέπω όμω΄ς ότι ο ιδιώτης σε αντίθεση με το ΥΠΕΧΩΔΕ και το ΤΕΟ κάνει έργα στην νέα εθνική. Αμήν να φτιαχτεί δρόμος της προκοπής
Πάντως δεν μας υπολογίζουν καθόλου. Στο μεγαλύτερο μήκος που έχουν αποκλείσει εδώ και ένα-δυο μηνες δεν γίνεται έργο και δεν καταλαβαίνεις γιατί δεν σε αφήνουν να χρησιμοποιήσεις όλο το δρόμο.
Φίλε Ανώνυμε σεν συμμεριζόμαστε την αισιοδοξία σου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πληρώνουμε διπλά:
το δημόσιο με τους φόρους μας
την ιδιωτική εταιρεία με τα διόδια
Πολίτη μάλλον δίκιο έχεις.
Δημοσίευση σχολίου